Program přeškolení na typ volí adepti, kteří se připravují na výkonnější typy letounů, popř. přechází z SEP na MEP. Je určen všem pilotům, kteří si předem chtějí vyzkoušet pilotáž vybavenějšího a rychlejšího typu letounu předtím, než usednout do kokpitu reálného stroje. Bez rizika se tak seznámí s typickými vlasnostmi výkonnějších a rychlejších letounů, popř. se přímo seznámí s odlišnostmi asymetrie tahu u dvoumotorových letounů (pístové/turbovrtulové). K dispozici jsou jednomotorové letouny typu Cessna 172, Cessna 182, Cessna 182RG, Socata TB-21, Piper PA-28, A-36 Bonanza, Mooney Bravo, tak dvoumotorové typy letounů Piper Seneca III, Beechcraft Baron B58, popř. King Air B200
Naučte se ovládat GPS GARMIN 430 WAAS GPS v reálném čase na simulátoru ELITE BATD takovým způsobem, abyste dokázali tento typ GPS v reálném letounu ovládat ve všech užitečných režimech. Výcvik je zaměřen jak na létání za vidu (VFR), tak přelety IFR, u kterých se zaměřujeme na programování FMS, vyhledávání potřebných informací, ale též procedury spojené s publikovanými odlety a přílety na řízená letiště (APP, DEPP) včetně zvládnutí stále se více rozšiřujících RNAV mapek a to jak během létání „na ruku“, tak také během využití všech režimů autopilota. Výcvik zahrnuje celkem 5 hodin náletu s využitím pokročilých vlastností GARMIN 430 WAAS GPS.
Blok zaměřený na problematiku IFR létání na jednomotorových i dvoumotorových letounech. Cílem tohoto bloku zahrnujícího 10 hodin náletu na simulátoru je především akcelerace vaší IR doložky, porozumění novému systému pilotáže (IFR). Blok je vhodný nejen pro reálné piloty připravující se na IFR, ale též pro držitele licence PPL(A), kteří nechtějí být zaskočeni náhlým vlétnutím do podmínek IMC a zároveň se chtějí naučit bezpečně ovládat všech prostředků palubního vybavení instrumentace, avioniky (včetně GPS). V neposlední řadě je tento typ výcviku žádán i virtuálními piloty.
Letíte v roli PIC. Instruktor sedí vedle Vás a poskytuje podporu během celého letu. Můžete se tak lépe koncentrovat na vlastní pilotáž a úkony. Let probíhá bez komunikace s ŘLP.
Letíte v roli PIC. Instruktor sedí s Vámi v letadle v roli druhého pilota. Můžete si rozdělit činnosti a lépe se koncentrovat na vlastní pilotáž a navigaci. V průběhu letu probíhá komunikace s ŘLP.
Let bez přímé asistence instruktora. Musíte vše zvládnout samostatně včetně spouštění, provozních postupů, vzletu, navigace, komunikace i přistání. Během letu budete komunikovat s ŘLP.
Letecký klub je určen pro klienty, kteří již absolvovali některý z našich výcvikových bloků. Členové leteckého klubu mají mimo jiné možnost využití simulátoru k periodickému kondičnímu létání bez instruktora za zvýhodněné ceny.